PTA eNews Updates – March 1, 2019

 

International Women’s Day Celebration

Bali Life Suwung Community Centre, 11-2pm, Wednesday 13 March 2019.

To celebrate International Women’s Day on Wednesday 13 March (not the actual day of Friday March 8, as most of the women will be away at their villages for Nyepi!), the BIS PTA will once again participate in ‘Pampering Day’ celebrations at BaliLife Suwung Community Centre.

How can you help? By donating make-up and products for facials, manicures and special occasion makeup. By donating your time to come to the centre on the day and ‘pamper’ the women. If you have any donations, please place in the basket outside the main administration building.

Untuk memperingati hari Perempuan International ( yang tepatnya pada hari Jumat), PTA sekali lagi akan berpartisipasi untuk merayakan `Hari Permanjaan’ di Balilife Suwung Komuniti center.

Bagaimana anda bisa membantu? Dengan mendonasikan make-up dan produk untuk facials, manikur dan make-up untuk acara spesial. Dengan menyumbangkan waktu anda untuk datang ke center pada hari tersebut.

Apabila anda hendak memberikan donasi, silakan diletakkan di keranjang yang ada di luar gedung administrasi.

Cinema Night

Due to popular demand, the PTA will organise another Cinema Night. it will be held on Friday 15 March in the MPR. There will be 2 movies, one for primary and one for secondary! The PTA will be selling hot dogs, burgers, drinks and popcorn. Come along and hang out with friends, picnic style! Students- please check out the whiteboard outside the library and vote for the movie you would like to watch on Cinema Night!

Sesuai dengan banyaknya permintaan, PTA akan menyelenggarakan malam bioskop lagi yang akan diadakan pada hari Jumat tanggal 15 Maret di Ruang Serba Guna (MPR). Akan ada 2 film, 1 untuk Primary dan 1 untuk Secondary! PTA akan menjual hot dogs, burgers, minuman dan pop corn. Silakan datang bersama teman – teman untuk berpiknik! Para Murid – Silakan melihat di papan tulis di luar Perpustakaan dan pilih film yang ingin ditonton!

Young Entrepreneurs Market, June 7th

Calling all young entrepreneurs! The PTA will be once again hosting a YEM for the 7 June, so you have plenty of time to start coming up with some ideas! All items must be made by students. Craft, baked goods, snacks, drinks, art and craft and room decorations were all popular last time- You are all welcome to come up with new ideas! See you there!

https://www.signupgenius.com/go/4090a4eaba62daaf85-bisstudents

Panggilan kepada seluruh pengusaha muda! PTA akan menyelenggarakan lagi YEM pada tanggal 7 Juni sehingga anda mempunyai cukup waktu untuk mendapatkan ide baru!  Semua barang HARUS dibuat oleh murid. Kerajinan tangan, kue-kue panggang, makanan ringan, minuman, lukisan dan dekorasi ruangan adalah sangat digemari pada acara yang lalu.
Silakan datang dengan ide -ide naru dan sampai bertemu lagi!

Applause for a Cause

What an exciting evening, it was an exhilarating experience for all who attended. The students, staff and teachers showcased their amazing talents in singing and dancing. Thank you to all volunteers who assisted the PTA in selling tickets and donating prizes for this exciting fundraiser. Well done to all staff and students involved in this fun and talent filled evening!

Terima kasih kepada seluruh relawan yang membantu PTA dalam penjualan tiket dan mendonasikan hadiah pada acara penggalangan dana ini. Selamat kepada seluruh staf dan murid yang terlibat dalam malam acara yang menggembirakan dan penuh talenta!